مسئول واحد : خانم ملیحه کیخا
کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار
کارشناس IT: خانم گلناز مالکی
کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات
ساعات اداری و در ایام تعطیل برنامه حضور و آنکالی به مدیریت ارائه می شود.
سیستم اطلاعات بیمارستان(HIS):
شرکت رایاوران توسعه
شرح وظایف واحد انفورماتیک:
1-تهيه و به روز نگاه داشتنن ،شناسنامه تجهيزات رايانه اي ، تجهيزات شبكه و شناسنامه نرم افزارهاي موجود ،به منظور ساماندهي اطلاعات تجهيزات موجوددر واحدها
2 - انجام مراحل كارشناسي فني خريد و تاييد فاكتورهاي خريد در محدوده سقف مجاز در بخشنامه هاي ارسال شده و خريد طبق ليست تجهيزات مجاز.
3 - اعلام نيازهاي آموزشي به مديريت و ارتقا سطح علمي و عملي با گرفتن آموزشهاي لازم و...
4 - بازديد از سايتهاي خبري ICT جهت به روز نگهداشتن اطلاعات فني و اطلاع از تكنولوژيهاي جديد جهاني
5- تهيه ليست تجهيزات مناسب با نياز(در صورت تاييد نياز) طبق مشخصات ارائه شده از سوي مديريت فناوري اطلاعات
6 - نصب سيستم عامل ها و نرم افزارهاي جانبي ،آنتي ويروس و... بر روي رايانه هاي موجود در واحد
7 - تشخيص عيوب سخت افزاري سيستم ها
8 - نظارت بر فرآيند ارسال تجهيزاتي كه نياز به تعمير دارند
9- نظارت بر فعاليت شركت هاي پيمانكار طرف قرارداد از طريق چك ليست هاي نظارتي
10 - نگهداري صحيح از كليه تجهيزات شبكه اعم از Active و Passive شبکه بر اساس استاندارد هاي فن آوري اطلاعات
11 - آگاهي كامل از كاربرد و نحوه عملكرد تجهيزات Active
12 - آگاهي كامل از نحوه ارتباط مركز تا ساختمان مركزي و دسترسي به شبكه اينترانت و اينترنت
13 - آگاهي كامل از نحوه عيب يابي دروني شبكه و برخورد با مشكلات احتمالي
14 - حفظ ، نگهداري ، پشتيباني و عيب يابي از نقطه ابتدايي تا انتهايي شبكه موجود
15 - مطلع نمودن مديريت فناوري اطلاعات از هرگونه تغيير ، تحول و نيازها در شبکه
16 - عيب يابي و رفع مشكل شبكهاي كليه سيستمهاي كامپيوتري موجود در مركز مربوطه( IP وكارت شبكه و... )
17 - آشنايي با سيستم عامل لينوكس و مفاهيم اوليه شبكه Network + ( اختصاصي كارشناسان )
18 - مطلع بودن از انجام هرگونه عمليات عمراني و تلاش جهت حفظ و نگهداري تجهيزات شبكه
19 - تهيه مستندات جامع شبكه بر اساس استاندارد مديريت فناوري اطلاعات
20 - مشاوره به واحد مربوطه جهت مكانيزه كردن فرايند ها
21 - هماهنگي با مديريت فناوري اطلاعات در خصوص عقد قراردادهاي پشتيباني نرم افزارها
22-برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل بیمارستان
23 - پيگيري و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاري و بهبود سيستم
24 - نظارت و پيگيري روند تهيه فايل پشتيبان (Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره اي
26 - تاييد اتمام كار پروژه ها و يا فاكتور هاي نرم افزاري
27 - مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاري
28 - آشنايي با استاندارد هاي تهيه وب سايت ( از طريق بازديد از سايتهاي متفاوت )
29 - به روز نگه داشتن مطالب وب سايت ( اخبار و اطلاعيه و ... )
30 - نظارت كارشناس IT برروي كار رابط وب سايت ( در صورت متفاوت بودن رابطان )
31 - نظارت مستقيم بر روي وب سايت واحد خود ،انتقال مشكلات وپيگيري آنها
32 - نظارت بر آموزش هاي ارائه شده از طرف شركت پيمانكار وگزارش اشكالهاي احتمالي به كارشناس مسئول آموزش نرم افزارHIS
33 - همكاري با مديريت بيمارستان جهت بهتر شدن شرايط كاربري نرم افزار HIS
34 - نظارت بر فعاليت هاي شركت پيمانكار در زمان سرويس هاي دوره اي نرم افزار HIS
35 - نظارت بر تهيه گزارش هاي HIS توسط سوپروايزرها هر 15 روز و ارسال آنها بصورت فصلي
36 - آگاهي كامل از تنظيمات نرم افزار اتوماسيون اداري
37 - آشنايي كاربردي با سيستم اتوماسيون اداري جهت آموزش نرم افزار و رفع اشكال به كاربران شاغل در آن واحد
38 - اطلاع رساني از وضعيت سيستم اتوماسيون اداري و كاربران ( فعال - تغيير سمت و ....) در آن مركز
39 - آشنايي با نحوه ساختن VPN و Dial-up و استفاده از امكانات اينترنت ( FTP,FTP2 ، حجم down Load )و نرم افزارهاي جانبي
40 - شناسايي error هاي سيستم جهت اتصال به اينترنت
41 - راهنمايي كاربران واحدها جهت گرفتن اشتراك اداري وتاييد نياز فرم درخواست ويا شخصي
42 - شناخت وآشنايي با ميزان پهناي باند در دانشگاه و ارائه مشكلات اين حوزه به كاربران واحد خود
43- مسئول سامانه سپاس
تلفن مستقیم : 05433214156
Change font color:
main color:
Secondary Color:
Change the background color:
Change font size:
Change the spacing between words:
Change the spacing between lines:
Change mouse type:
Change font
ColorBlind Warning